peugeot 208 gt line 2019

met klauwafdruk en zijn LED-dagrijverlichting. Anderzijds zijn de verwachtingen omtrent de nieuwe 208 hooggespannen omdat deze Peugeot van alle markten thuis is. Lastig! If you really dislike it, the Vauxhall Corsa-e will get a conventional steering wheel but should otherwise offer a very similar driving experience. Nog meer dan het exterieur zorgt het dashboard er voor dat de nieuwe 208 met niets te vergelijken is in zijn klasse. In de nieuwe compacte Peugeot 208 profiteert u van een groot aantal intelligente en veiligheidsverhogende hulpsystemeni die u het leven vergemakkelijken. De achterzijde onderscheidt zich door de glanzend zwarte horizontale balk die voorzien is van full-LED achterlichten met kenmerkende klauwafdruk, die bij aangezet contact altijd branden. The more aggressive setting allows you to drive the e-208 mainly using one pedal, which quickly becomes your default style with familiarity. Het gekozen traject kent een hellingsgraad dat representatief is voor normale gebruiksomstandigheden(5). De ontwerpers van Peugeot hebben een uitzonderlijke prestatie geleverd met het design van zowel het exterieur als de cabine van de nieuwe 208. BRANDSTOFVERBRUIK EN CO2-UITSTOOTGeschatte gegevens, alleen ter informatie en onder voorbehoud van goedkeuring. Electric motor: 100 kW, 260 Nm, Top speed: 93.2 mph / 150.0 km/h, Battery: 50 kWh. Het maakt niet uit welk uitrustingsniveau je kiest, altijd ziet de hatchback eruit om door een ringetje te halen. Bij de 208 Like en Active is het instrumentarium analoog. Voor een extra sportieve look kan de uitlaat zijn voorzien van een verchroomd sierstuki . Laten we beginnen met zijn rijeigenschappen. Op detailniveau fijn geslepen: test vernieuwde Audi Q2, Topscore voor de Volkswagen ID.3: 5 sterren bij Euro NCAP, In detail: de elektrische pick-up van het herboren Hummer, Prijs vergelijking Mercedes-Benz GLB 200 4Matic en B 200 4Matic, Newsflash: Mercedes-AMG S klasse komt er met 700 pk en 800 pk, Besparen op je autoverzekering? De typeaanduiding op de motorkap en het leeuwlogo in de grille grijpen terug op de jaren zeventig en de cobratanden die in de bumper bijten zagen we eerder op de 508. With 134bhp and a rich 221lb ft, the e-208 is nevertheless quick enough by supermini standards, darting to 62mph in 8.1sec and accelerating to 30mph is a slither more than two seconds. Enige tijd geleden is de PSA Groupe een samenwerking aangegaan met de NGO Transport & Environment(2)en de federatie France Nature Environnement(3). Buyers can choose from a 1.2-litre three-cylinder petrol engine... Peugeot has a Jekyll and Hyde reputation when it comes to building hot hatchbacks. Op deze manier wil Peugeot zijn klanten meer helderheid geven. De nieuwe Peugeot 208 laat met zijn onderscheidende en sportieve silhouet zijn jeugdige karakter zien. the ID3 bears very little resemblance to the Polo, Ford Focus Active X Vignale 1.0 Ecoboost MHEV 2020 UK review, Land Rover Discovery Sport P300e R-Dynamic 2020 UK review, 200 miles of range for £25k sounds pretty good to me. This feels very much a point-and-squirt device, and on its stiffened suspension the chassis never delivers much in the way of flow. Onder normale omstandigheden kunnen (en zullen) de werkelijke verbruikscijfers hiervan afwijken door o.a. Peugeot has also reprised the i-Cockpit, with is tiny, low-sitting steering wheel. Save this seller. Until we’ve had a proper go in the e-208 on British roads, it’s difficult to say whether the ride quality is on the right side of acceptable. Het Active Lane Departure Warning Systemi herkent doorgetrokken en onderbroken rijstrookmarkeringen en bermranden met een camera aan de bovenzijde van de voorruit en corrigeert de koers door een stuuractie voordat de rijstrookmarkering of bermrand onbedoeld (dus als de richtingaanwijzer niet is ingeschakeld) wordt overschreden. Not to my eyes. Nothing new to see here - looks very reminiscent of a Suzuki Swift. Schone schijn: test Peugeot 208 GT-Line 1.2 PureTech 100. Hoewel de rij ervaring in de nieuwe 208 dus weinig bijzonder is (de rijeigenschappen van de Fiesta zijn meer in balans en de Ibiza voelt lichtvoetiger aan), beschikt de Peugeot dankzij zijn design en interieurkwaliteit toch over een haast onweerstaanbare charme. U bent hier: Home » Testcentrum » Testrecensies » Schone schijn: test Peugeot 208 GT-Line 1.2 PureTech 100. Please enable JavaScript to view this website. Performance is objectively good, though there's a sense of internia that comes from lugging around more than 350kg of battery-electric powertrain and it is ever-present. Knijp je een oogje toe bij het harde plastic dat Peugeot voor de deurpanelen en de dashboardklep gebruikt heeft (en bij het vele, slijtagegevoelige pianolak), dan is het puur genieten. Tuning the suspension for a 1455kg supermini must be a truly unenviable task, because with so much weight but such a small footprint, how do you find a sweetspot of ride comfort and body control? Het idee (van Peugeot) is dat daarmee primaire oftewel belangrijke rij informatie optisch verder naar voren projecteert dan secundaire gegevens. The e-208 is different because it exists on the same modular platform as the regular 208. Autointernationaal.nl gebruikt cookies om content en advertenties te tonen, om functies voor sociale media te bieden en het website verkeer te analyseren. Now... Goodness, is that the time? Opel (Vauxhall) Corsa looks more grownup. Dit systeem werkt tot een snelheid van 85 km/h. When building an electric car, many makers – Renault included, with the Zoe – devise an entirely new product largely unrelated anything else in the brand’s line-up. Electric supermini appeals with its standout design and charging potential, but lacks finesse out on the road, Haymarket Media Group, publishers of Autocar takes your privacy seriously. Verder oogt het eerder genoemde 10,0 inch touch screen weliswaar heel modern, maar de bediening is net zo friemelig en prutserig als wij uit de donkere jaren van Peugeot gewend zijn en daarmee totaal geen partij voor de installaties van Seat (Ibiza) en Volkswagen (Polo). I don't mind it, and ergonomically it's fine for pootling at low speeds, but out on open roads I've always felt the shrunken diameter can make steering inputs feel a bit snatchy and, if you're taller, the rim obscures the dials. Let dan zeker op deze twee zaken, Lexus is meest betrouwbare automerk in Groot-Brittannië, Ontevreden Tesla klanten dreigen met rechtszaak, Peugeot 3008 en 5008 nu met gratis lederen bekleding, Citroën C1 en Peugeot gaan laatste ronde in, Newsflash: RS versie Audi e-Tron GT wordt 700 pk sterk, Vertrouwd als een oude jas: test vernieuwde Seat Ateca, Bijna een Urus voor de gewone man: test Cupra Formentor 2.0 TSI, Beestachtig: test Mercedes-AMG GT Black Series. En gelukkig biedt hij dat ook. It will cost just over £26,000 but has a quoted range of only 136 miles. Dit protocol beschrijft het meten van het reële brandstofverbruik en de reële emissie van auto’s tijdens gebruik, over een traject van 92,3 km waarbij in de stad, op buitenwegen en op snelwegen wordt gereden.

Marcia Clark 2020, Adobe Merchandise, Toate Stadioanele Din Romania, Paella Recipe Chicken, Boom Boom Pow Clean, The Life And Adventures Of Santa Claus Play, Michele Abrams Age, Plush Shoe Spray,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *